SEITSMES PÄEV, 1.07.2008

Telkisime Pähnamäe talu juures asuval platsil. Öösel kell 2.15 oli meil ööhäire. Nimelt aeti meid telkidest välja. Kogunesime kõik lõkke äärde. Siis loeti meid üle, et kas kõik osalejad on ikka olemas ja jagati kahe kaupa paari. Peale seda anti meile ümbrik, kus olid juhtnöörid, mida me peame tegema ja kuhu minema. Nimelt pidime hakkama siga taga ajama, sest meile väideti, et siga on kadunud. Esimesed juhtnöörid juhatasid meid suure kivi juurde, kus oli kilekott ja järgmine ümbrik juhtnööridega. Pidime kõik koos hõikama siga. Merli-Riin luges kolmeni ja siis kõik koos karjusime siga. Siga röhitses kuskil, aga me ei leidnud teda ja jõudsime tiiruga tagasi lõkkeplatsile. Seal ootas meid järgmine ümbrik juhtnööridega, kus meil kästi minna tare juurde. Sinna oli veel pangega kartuleid ka jäetud, need pidime ka kaasa võtma. Läksime tare juurde, seal oli järgmine ümbrik juhtnööridega ja kilekott ka. Pidime minema ja iga paar pidi kaks erinevat taime võtma. Enamus paare võtsid põdrakanepi ja kõrvenõgese. Kui taimed olid olemas, läksime maja juurde tagasi, sest pidime seale söögi tegema. Sea söögi sisse läksid makaronid, nõgesed, põdrakanep, kartulid ja vesi sai ka sinna peale valatud. Ja siis hakkasime kõik koos hüüdma siga sööma. Aga siga ei tulnud, ainult röhitses. Läksime selle pangega siis metsale lähemale, sinnapoole, kus oli wc. Hüüdsime veelkord siga sööma, isegi võru keeles, aga siga ei teinud enam häält. Läksime täitsa wc juurde ja leidsime sealt ühe tünni. Tünni kaane all oli silt. Võtsime kaane ära ja seal oli kirjas „ TÜNN, SIIN EI OLE SIGA“. Ja sellega lõppeski meie öine sea otsimise retk. Kuna kõigil olid püksisääred ja jalanõud märjad, siis asusime lõkke äärde neid kuivatama. Osad läksid telkidesse tagasi ka. Osadel oli ka tänu vihmale natukene märg telkides olla. Viis inimest ei läinudki magama. Need olid Häli, Merli-Riin, Argo, Ruudo ja Kristi. Enamustele see ööhäire meeldis. Tagasi tulime hommikul, kui kõigil olid telgid ja muud asjad koos. Osad tulid tandemitega, osad jalgsi, toimkond tuli tagasi autoga. Tagasi jõudes hakkas toimkod putru tegema, mis õnnestus neil suurepäraselt. Peale sööki oli vaba aeg, siis tegid kõik, mida soovisid. Need kes olid ööotsa üleval, väsisid ära ja jäid puhetuppa magama, mõned käisid veel rannas päikest võtmas.
Lõunasöök oli kell 14.00 ning 14.30 oli meil lõunaring. Peale seda oli veel natukene aega. 16.30 oli võimalus kõigil soovjatel teha Rogosi mõisa roosi. See oli väga põnev. Oli ka suht palju pusimist. Ja sai ühes näputööd teha. Aga lõpptulemus oli väga hea. Siis tehti veel sauna, mis pandi suhteliselt varakult küdema ja saunas on väga hea olla. Peale rooside tegemist hakkasid mõned kooki küpsetama, kuna meie laagri liikmel Marko Palmil on 1. juulil sünnipäev. Osad pakkisid asju õhtul ning osad võtsid väljas lõbusasti laulu ülesse ja tegid muusikat. Õhtusöögi ajal lõikas sünnipäevalaps koogi lahti. Peale sööki vaadati kas telekat või koristati tuba, ning pakiti asju kokku. Kell 21.30 oli meie vahetusel siis viimane õhturing. Kus kõik rääkisid oma päeva muljeid ja need olid vägagi põnevad ja huvitavad. Meile jagati ka infot homse laagripäeva kohta, mis selle aja sees toimub mis me veel siin oleme. Lõpus jagati kõikidele osalejatele paberid kätte, mis oli vaja ära täita. Ja ongi tänane päev läbi. Kell on juba piisavalt palju, et enamus hakkavad magama minema. Ja nii tõmban ka mina otsa kokku blogiga. Päev oli väga tegus, samas puhkuse eest ka. Kahjuks saab esimene vahetus läbi ja homme tuleb koju ära sõita. Aga laager oli väga põnev, huvitav, lõbus jne. Ja peaks mainima, et meie laagri kasvatajad olid väga tublid, sest tänu neile oligi meie laager väga põnev. Avaldan laagri kasvatajatele ja korraldajatele kiitust, nende tubli töö eest, mis nad teinud on. Ja ongi sellest päevast kõik.